5 czynności, które TERAZ podejmują sprytni agenci!
Notatki z webinaru na temat tego, jak skutecznie obsługiwać klientów i społeczność podczas epidemii koronawirusa – COVID19
Autorstwa Toma Ferry’ego
Zwiększ swoje dawki LEKÓW.
Carl Jung powiedział nam wszystkim, że to jak czujesz się w środku promieniuje na ludzi wokół ciebie. Więc…po pierwsze zadbaj o siebie.
Co oznacza branie LEKARSTW?
- Medytacja
- Ćwiczenia
- Dieta
- Sen
Komunikuj się WIĘCEJ!
Czas zrobić krok na przód i komunikować się według tych skryptów!
Trzy grupy ludzi, którzy są dla Ciebie bardzo ważni…
- Klienci z zawartą umową! Powiedz im:
„Jestem tu dla ciebie. Wspieram cię. Co chciałbyś zrobić?”Jeśli chcą zrobić przerwę, pozwól im na to. Właściwe postępowanie jest zawsze… właściwe.
- Zadzwoń, napisz lub wyślij film do KAŻDEGO POTENCJALNEGO KLIENTA (leada)! Delikatnie powiedz:
„Właśnie o Tobie myślałem. Chciałem się skontaktować i zapytać czy wszystko w porządku? Chcę Ci tylko powiedzieć, że jestem tu dla ciebie ”.
- Następnie wyślij podobną wiadomość do osób z Twojej bazy danych. Ale nie grupowego e-maila. Chcę abyś codziennie komunikował się osobiście z 20-30 osobami z bazy danych.
Nowy szablon odpowiedzi na pytanie „Jak tam rynek?”
„Dzień po dniu, godzina po godzinie. Niektórzy z moich kupujących / sprzedających mówią mi, że na razie chcą się wstrzymać, a ja popieram tę decyzję, podczas gdy nadal komunikuję się i informuję ich o tym, co będzie dalej. Niektórzy z moich klientów muszą sprzedawać lub kupować teraz i robią to według naszych zasad bezpieczeństwa i inteligentnego marketingu, wirtualnych prezentacji i nie tylko. ”
Potem spauzuj i powiedz…
,„Ale co ważniejsze… jak się macie, Ty i twoja rodzina? Czy mogę jakoś pomóc?”
Naostrz swój topór
Ponieważ niektórzy konsumenci decydują się na wstrzymanie działalności związanej z zakupami lub sprzedażą, nadszedł czas, abyś pracował nad swoją firmą i swoimi osobistymi umiejętnościami. Zagłęb się w swój CRM, ćwicz swoje prezentacje, udoskonalaj marketing, rozwijaj kanały mediów społecznościowych, dowiedz się, jak korzystać z Zoom do wyświetlania prezentacji i konsultacji z kupującymi itp.
Twój następny 30-dniowy plan marketingowy
Trzy działania, które powinieneś teraz podjąć…
- Wyślij e-maile do całej bazy danych raz na tydzień. Prześlij aktualną informację e-mailem, slajdy, informacje z opiniotwórczych źródeł, oferty pomocy, filmy z Twoją opinią o rynku itp.
- Wysyłaj maile do swoich „farm” dwa razy w miesiącu. Załącz informacje udostępnione przez opiniotwórcze źródła, zrób z tego ulotki, aby edukować i informować właścicieli domów o dzisiejszych realiach rynku.
- Zwiększ swoją aktywność w mediach społecznościowych! Publikuj pozytywne wiadomości. Bądź głosem rozsądku. Zrób wideo! Opublikuj je na Facebooku, YouTube, Twitterze, Instagramie, LinkedIn. Zrób to, inaczej zniszczysz swoją markę w ciągu następnych 30 dni.
CALM & CARING THROUGH CRISIS w/ Tom Ferry & Steve Harney
How to Effectively Serve Your Clients & Community During the Age of Coronavirus
Opublikowany przez Toma Ferrego Czwartek, 19 marca 2020