dla agenta poradniki

5 czynności, które TERAZ podejmują sprytni agenci!

Notatki z webinaru na temat tego, jak skutecznie obsługiwać klientów i społeczność podczas epidemii koronawirusa – COVID19

Autorstwa Toma Ferry’ego

  1. Zwiększ swoje dawki LEKÓW.

Carl Jung powiedział nam wszystkim, że to jak czujesz się w środku promieniuje na ludzi wokół ciebie. Więc…po pierwsze zadbaj o siebie.

Co oznacza branie LEKARSTW?

  • Medytacja
  • Ćwiczenia
  • Dieta
  • Sen
  1. Komunikuj się WIĘCEJ!

Czas zrobić krok na przód i komunikować się według tych skryptów!

Trzy grupy ludzi, którzy są dla Ciebie bardzo ważni…

  • Klienci z zawartą umową! Powiedz im:

    „Jestem tu dla ciebie. Wspieram cię. Co chciałbyś zrobić?”Jeśli chcą zrobić przerwę, pozwól im na to. Właściwe postępowanie jest zawsze… właściwe.

  • Zadzwoń, napisz lub wyślij film do KAŻDEGO POTENCJALNEGO KLIENTA (leada)! Delikatnie powiedz:

    „Właśnie o Tobie myślałem. Chciałem się skontaktować i zapytać czy wszystko w porządku? Chcę Ci tylko powiedzieć, że jestem tu dla ciebie ”.

  • Następnie wyślij podobną wiadomość do osób z Twojej bazy danych. Ale nie grupowego e-maila. Chcę abyś codziennie komunikował się osobiście z 20-30 osobami z bazy danych.
  1. Nowy szablon odpowiedzi na pytanie „Jak tam rynek?”

„Dzień po dniu, godzina po godzinie. Niektórzy z moich kupujących / sprzedających mówią mi, że na razie chcą się wstrzymać, a ja popieram tę decyzję, podczas gdy nadal komunikuję się i informuję ich o tym, co będzie dalej. Niektórzy z moich klientów muszą sprzedawać lub kupować teraz i robią to według naszych zasad bezpieczeństwa i inteligentnego marketingu, wirtualnych prezentacji i nie tylko. ”

Potem spauzuj i powiedz…

,„Ale co ważniejsze… jak się macie, Ty i twoja rodzina? Czy mogę jakoś pomóc?”

  1. Naostrz swój topór

Ponieważ niektórzy konsumenci decydują się na wstrzymanie działalności związanej z zakupami lub sprzedażą, nadszedł czas, abyś pracował nad swoją firmą i swoimi osobistymi umiejętnościami. Zagłęb się w swój CRM, ćwicz swoje prezentacje, udoskonalaj marketing, rozwijaj kanały mediów społecznościowych, dowiedz się, jak korzystać z Zoom do wyświetlania prezentacji i konsultacji z kupującymi itp.

  1. Twój następny 30-dniowy plan marketingowy

Trzy działania, które powinieneś teraz podjąć…

  1. Wyślij e-maile do całej bazy danych raz na tydzień. Prześlij aktualną informację e-mailem, slajdy, informacje z opiniotwórczych źródeł, oferty pomocy, filmy z Twoją opinią o rynku itp.
  2. Wysyłaj maile do swoich „farm” dwa razy w miesiącu. Załącz informacje udostępnione przez opiniotwórcze źródła, zrób z tego ulotki, aby edukować i informować właścicieli domów o dzisiejszych realiach rynku.
  3. Zwiększ swoją aktywność w mediach społecznościowych! Publikuj pozytywne wiadomości. Bądź głosem rozsądku. Zrób wideo! Opublikuj je na Facebooku, YouTube, Twitterze, Instagramie, LinkedIn. Zrób to, inaczej zniszczysz swoją markę w ciągu następnych 30 dni.

 

CALM & CARING THROUGH CRISIS w/ Tom Ferry & Steve Harney

How to Effectively Serve Your Clients & Community During the Age of Coronavirus

Opublikowany przez Toma Ferrego Czwartek, 19 marca 2020

 

 

Podziel się:

Powiązane wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *