Poczuj REMAX
Kampania „POCZUJ RE/MAX” – innowacyjny program wdrożeniowy dla franczyzobiorców
Chcesz poznać globalną markę i zobaczyć, jak funkcjonuje od środka? Ta kampania jest dla Ciebie!!! „Poczuj RE/MAX” to program, dzięki któremu możesz niezobowiązująco zajrzeć w progi międzynarodowego świata nieruchomości!
Nasze 50-letnie doświadczenie to fundament nowoczesnej i wciąż rozwijającej się sieci biur nieruchomości RE/MAX.
Przykładem elastycznego reagowania na zmieniające się trendy w biznesie oraz nowatorskiego podejścia do rozwoju – jest zapoczątkowana kampania „Poczuj RE/MAX”. Ten innowacyjny program wdrożeniowy dla KANDYDATOW NA franczyzobiorców, pozwala wcześniej potencjalnym partnerom „od kuchni” zaznajomić się z modelem działania sieci, poznać zespół biura regionalnego czy specyfikę codziennej pracy biura nieruchomości spod szyldu RE/MAX. O co dokładnie chodzi w nowej kampanii skierowanej dla przyszłych franczyzobiorców RE/MAX?
Idea stworzenia Kampanii „Poczuj RE/MAX”
Otwarcie firmy w oparciu o franczyzę marki, która cieszy się uznaniem i renomą – to w większości przypadków gwarancja dobrego startu w biznesie. Kluczowa jest jednak dobra kooperacja z franczyzodawcą przez cały czas trwania umowy.
W ramach franczyzy RE/MAX nasi partnerzy mogą liczyć na wsparcie na każdym etapie prowadzenia biznesu. Kampania „Poczuj RE/MAX” ma za zadanie pokazać potencjalnym franczyzobiorcom jak w praktyce działa największa na świecie sieć biur nieruchomości i jaki pakiet korzyści na co dzień otrzymują nasi partnerzy. Program wdrożeniowy jest całkowicie bezpłatny i pozwala przedsiębiorcy „poczuć RE/MAX na własnej skórze” oraz z bliska przyjrzeć się specyfice działania naszego modelu franczyzowego
– zachwala nową kampanię Monika Saniternik, Manager ds. Franczyzy w RE/MAX Polska, pracująca na co dzień w biurze w Warszawie.
Kampania „Poczuj RE/MAX” startuje od połowy sierpnia 2022 roku i jest cyklicznie powtarzana co miesiąc.
Do kogo skierowana jest Kampania „Poczuj RE/MAX” i na czym polega?
Kampania „Poczuj RE/MAX” to program wdrożeniowy dla potencjalnych partnerów oparty na koncepcji „otwartych drzwi”. Ta innowacyjna i wielopłaszczyznowa prezentacja modelu funkcjonowania RE/MAX skierowana jest dla wszystkich, którzy przed zawarciem umowy franczyzowej chcieliby od praktycznej strony poznać zasady i specyfikę działania w strukturach sieci. Kampania „Poczuj RE/MAX” to również okazja, aby poznać bliżej osoby z biura regionalnego, odpowiedzialne za poszczególne zadania.
Program całej Kampanii podzielony jest na kilka etapów i rozpoczyna się z chwilą, kiedy obie strony po odbyciu wstępnej rozmowy i poznaniu ogólnych założeń franczyzy w RE/MAX, nadal rozważają nawiązanie współpracy.
Wstępna rekomendacja z naszej strony oraz podtrzymanie chęci wstąpienia w szeregi RE/MAX przez kandydata na franczyzobiorcę, to kluczowe elementy rozpoczęcia programu wdrożeniowego w ramach Kampanii „Poczuj RE/MAX”. W zależności od posiadanej wiedzy i obszarów zainteresowań potencjalnego partnera sieci RE/MAX, organizujemy mu udział w poszczególnych etapach Kampanii, w ramach których ma on możliwość odbycia szkoleń czy rozmowy z wybranymi przedstawicielami zespołu RE/MAX Polska. Większość etapów odbywa się zdalnie i jest elastycznie dopasowywana do potrzeb, oczekiwań i wolnego czasu przyszłego franczyzobiorcy
– zdradza podstawowe założenia Kampanii Krzysztof Kraicziczek – Manager ds. Franczyzy, odpowiedzialny głównie za region południowej Polski.
Kampania „Poczuj RE/MAX” – etapy
Pierwszym etapem dla kandydatów na franczyzobiorców RE/MAX niezmiennie pozostaje kontakt i rozmowa z jednym z Managerów ds. Franczyzy. Obopólna wola nawiązania współpracy – inicjuje kolejne etapy Kampanii „Poczuj RE/MAX”. Potencjalny franczyzobiorca ma m.in. możliwość poznać założenia szkolenia wstępnego dla agentów RE/MAX Accelerate oraz RE/MAX Compass – programu, który pomaga właścicielom biur zapewnić właściwy proces wdrożeniowy agentów, przekładający się potem na ich dobry start i świetną efektywność sprzedażową.
Istotnym elementem obowiązków przyszłego właściciela biura nieruchomości i determinantem efektywności biznesu – jest rekrutacja agentów, dlatego w ramach Kampanii warto zapoznać się z programem rekrutacyjnym – RE/MAX+. Nie mniej ważne jest administrowanie biurem i skuteczny marketing, stąd w jednym z następnych etapów Kampanii „Poczuj RE/MAX”, potencjalny partner ma sposobność porozmawiać z kolejnymi specjalistami RE/MAX Polska z działu marketingu czy administracji.
Kampania „Poczuj RE/MAX” to dla kandydata na franczyzobiorcę ponadto okazja do złożenia wizyty w jednym z biur sieci, gdzie można przyjrzeć się bieżącej pracy całego zespołu i porozmawiać ze wszystkimi jego członkami. Dodatkowych informacji na nurtujące pytania z miłą chęcią udzieli też Konsultant Operacyjny RE/MAX.
Cała kampania ma na celu umożliwienie zainteresowanym partnerom zajrzenie w międzynarodowy świat RE/MAX! Zapraszamy już dziś!
Poczuj RE/MAX i postaw na pewny biznes!