rekrutacja

Pozwól swojej karierze wznieść się na wyższy poziom…

W RE/MAX Polska nie ma ograniczeń do tego, co możesz zrobić ze swoją kreatywnością i pasją do sukcesu. To Twój biznes, a my go wspieramy i pomagamy Ci się rozwinąć. Jeżeli jesteście zdecydowani, aby to się stało, to jest miejsce, którego szukacie.

Dołączając do naszego zespołu, nauczymy Cię zarabiać na rynku nieruchomości!

System szkoleń oferowanych przez RE/MAX Polska oparty jest na najlepszych praktykachstworzony przez najlepszych specjalistów w Europie i na świecie. Posiadamy własną Akademię RE/MAX, która nadzoruje i wdraża nowe szkolenia i programy europejskie.

Przez szkolenia i trening bezpośredni, wszyscy współpracownicy RE/MAX mają dostęp do unikatowej wiedzy i mogą wciąż doskonalić swoje umiejętności. Niemal 128000 agentów RE/MAX pracujących na rynkach całego świata korzysta z tego samego źródła wiedzy, z blisko 50-cio letniego doświadczenia.

Zdobyta wiedza na pewno pozwoli Wam spojrzeć na zawód agenta nieruchomości fachowym okiem. Przygotują Was do tego nasi trenerzy, wieloletni praktycy aktywnie pracujący na rynku nieruchomości.

Spędzimy razem ponad 100 godzin wykładów i warsztatów. Zapoznamy Was ze standardami, które wzniosą jakość na najwyższy poziom i przepisami prawa, które są niezbędne do pracy agenta nieruchomościami.

Szkolenia, seminaria, konferencje, praktyczne warsztaty i coaching prowadzą do bezpośredniej wymiany doświadczeń i najlepszych praktyk sprzedażowych w ramach ścisłej współpracy pomiędzy wszystkimi agentami RE/MAX w Polsce, Europie i na świecie. Na terenie naszego kraju korzystamy ze wszystkich międzynarodowych systemów szkoleniowych sieci RE/MAX, jak również współpracujemy z najbardziej doświadczonymi i uznanymi specjalistami z branży nieruchomości.

Szkolenia przeznaczone dla początkujących Agentów RE/MAX

RE/MAX Accelerate

To trzy tygodniowy rozbudowany system szkoleń wstępnych dla agentów przystępujących do sieci RE/MAX. Obejmuje kompleksowe przygotowanie do zawodu „Agenta Nieruchomości”. Szkolenie to ma dwa główne cele: zaangażowanie i zwiększenie produktywności agentów oraz nauczenie agentów standardów RE/MAX wysoce podnoszących jakość obsługi klienta.

Szkolenie zawiera również zagadnienia prawne niezbędne do wykonywania tego zawodu, kończy się testem i uzyskaniem certyfikatu „Licencjonowany Agent RE/MAX”

Opis modułów:

  1. RE/MAX Introduction” – historia RE/MAX

  2. „Zarządzanie leadami kupujących”

  • Przegląd standardów RE/MAX
  • Rola agenta kupującego i proces sprzedaży
  • Współpraca agentów
  • Źródła pozyskiwania potencjalnych klientów i jak pracować z każdym źródłem
  • Organizowanie CRM Customer Relationship Management – Zarządzanie Relacjami z Klientem
  • Kwalifikacja i konwersja leadów
  • Planowanie biznesowe
  1. „Przygotowanie prezentacji usług dla kupującego”

  • Przegląd standardów RE/MAX
  • Współpraca agentów
  • Cel prezentacji
  • Przeprowadzenie prezentacji dla kupującego
  • Radzenie sobie z obiekcjami kupującego i podpisanie umowy z klientem kupującym
  1. „Zarządzanie leadami sprzedających”

  • Przegląd standardów RE/MAX
  • Rola agenta sprzedającego
  • Współpraca agentów
  • Źródła pozyskiwania potencjalnych klientów i jak pracować z każdym źródłem
  • Organizacja CRM Customer Relationship Management – Zarządzanie Relacjami z Klientem
  • Kwalifikacja i konwersja leadów
  • Planowanie biznesowe
  1. „Prezentacja usług dla sprzedającego ”

  • Przegląd standardów RE/MAX
  • Współpraca agentów
  • Proces sprzedaży i spotkanie w sprawie współpracy
  • Dwu etapowa prezentacja usług – spotkanie wstępne / wycena domu
  • i spotkanie zamykające / prezentacja oferty
  • Pokonywanie obiekcji
  • Kolejne kroki po podpisaniu umowy pośrednictwa
  1. „Precyzyjna wycena i CMA (analiza rynku)”

  • Przegląd standardów RE/MAX
  • Co to jest CMA?
  • Trendy rynkowe
  • Ustalanie parametrów do wyceny
  • Identyfikowanie właściwości porównawczych
  • Budowanie przykładu CMA
  • Przedstawienie strategii cenowej
  1. „Marketing oferty”

  • Przegląd standardów RE/MAX
  • Przygotowanie oferty na rynek – rola sprzedających, profesjonalna fotografia, oferta video itp.
  • Znaczenie wysokiej jakości oferty, w tym grafiki i opisu
  • Marketing offline – domy otwarte, ulotki, baza danych kupujących itp.
  • Marketing online – portale, wirtualne domy otwarte, media społecznościowe itp.
  • Reklamowanie oferty innym agentom – domy otwarte dla agentów
  1. „Prezentacje nieruchomości”

  • Przegląd standardów RE/MAX
  • Współpraca agentów
  • Identyfikacja nieruchomości, które spełniają kryteria kupującego
  • Podgląd pasujących nieruchomości i organizowanie prezentacji wycieczki
  • Pomaganie klientom w podejmowaniu decyzji
  • Złożenie oferty
  1. „Oferty / Negocjacje”

  • Przegląd standardów RE/MAX
  • Rola agentów współpracujących przy sprzedaży podczas składania ofert
  • i negocjacjach
  • Wstępny proces ofertowy, prezentacja, przejrzystość i kontroferty
  • Scenariusz wielu ofert
  1. „Przygotowanie do zamknięcia transakcji”

  • Przegląd standardów RE/MAX
  • Czynności i listy kontrolne po zamknięciu
  • Dodatkowe wsparcie dla klientów
  • Polecenia, pozostawanie w kontakcie i uznanie klienta
  1. „Planowanie i zarządzanie czasem”

  • Przegląd standardów RE/MAX
  • Podstawowe czynności dla każdego agenta
  • Jak zachować porządek
  • Jak wzmocnić pozytywne nawyki
  1. „Domy otwarte”
  • Przegląd standardów RE/MAX
  • Cel organizacji domów otwartych
  • Przygotowanie, promocja i prowadzenie osobistych domów otwartych
  • Przygotowanie, promocja i prowadzenie wirtualnych domów otwartych
  • Domy otwarte dla agentów
  1. „Farming”

  • Przegląd standardów RE/MAX
  • Czym jest farming, jak wybierać, badać i budować autorytet w Twoim obszarze
  • Nawiązywanie kontaktu z ludźmi w Twoim obszarze w trybie online, offline
  • Budżetowanie działań w Twoim obszarze
  1. „Media społecznościowe”

  • Przegląd standardów RE/MAX
  • Dlaczego media społecznościowe są kluczem do generowania leadów na dzisiejszym rynku
  • Korzystanie z mediów społecznościowych do generowania i konwersji potencjalnych klientów
  • Zrozumieć swoją markę osobistą i celowo wykorzystywać media społecznościowe
  • Zaangażowanie i konsekwencja
  • Różne platformy – Facebook, Instagram, YouTube
  • Płatne reklamy w mediach społecznościowych
  • Analiza wyników
  • Konfigurowanie 90-dniowego planu na media społecznościowe
  1. „Wideo dla nieruchomości”

  • Przegląd standardów RE/MAX
  • Dlaczego używanie wideo jest kluczowe na dzisiejszym rynku
  • Podstawowe wskazówki i sprzęt do nagrywania filmów
  • Różne rodzaje filmów o nieruchomościach
  • Gdzie publikować filmy online
  • Zoptymalizuj treść i stwórz strategię
  1. „FSBO” (For Sale By Owner – FSBO)

  • Przegląd standardów RE/MAX
  • Co to jest FSBO i jak znaleźć?
  • Zrozumienie sposobu myślenia FSBO
  • Rozpoczęcie rozmowy i kontynuacja
  1. „Generowanie leadów online”

  • Przegląd standardów RE/MAX
  • Dlaczego pozyskiwanie potencjalnych klientów online jest kluczowe na dzisiejszym rynku
  • Strony docelowe – cel, kluczowa treść, jak kierować ruch na stronę docelową
  • Optymalizacja wyszukiwarek i reklamy Google
  • Lejki i automatyzacja
  1. „Polecenia i baza danych”

  • Przegląd standardów RE/MAX
  • Cel bazy danych
  • Jakie informacje zebrać, jak zorganizować bazę danych
  • Wykorzystanie swoją bazę danych do generowania potencjalnych klientów
  • Wykorzystanie swoją bazę danych do generowania powtarzalnych i polecanych transakcji
  • Utrzymanie bazy danych

RE/MAX Compass

Program wdrożeniowy agenta nieruchomości prowadzony przez doświadczonych mentorów. Warsztaty, praktyczna wiedza w 8 tygodni (po 2 sesje w tygodniu) oraz kompleksowa opieka mentora podczas wdrażania do zawodu.

Choć rozpoczynanie nowej pracy jest ekscytujące, może też być bardzo stresujące.

RE/MAX Compass pomaga właścicielom biur zapewnić właściwy proces wdrożeniowy by zapewnić agentom dobry start i osiągnąć sukces.

Wprowadzanie nowych agentów to ważna czynność dla wzrostu i sukcesu każdego biura RE/MAX.

Pierwszy etap
Tydzień 1 Tydzień 2
·  Proces sprzedaży

·  Standardy RE/MAX

·  Współpraca przy sprzedaży

·  Obowiązki agenta

·  Wyznaczanie celów

·  Generowanie leadów: SOI, Cold Calling, FSBO

·   Farming

·   Konwersja leadów: wstępna kwalifikacja kupujących i sprzedających

·   Umawianie spotkań

·   Planowanie biznesowe

 

Pozostałe tygodnie
Tydzień 3 Tydzień 4 Tydzień 5
·  Planowanie biznesowe

·  Prezentowanie ofert: Wstępne spotkanie i przygotowanie spotkania zamykającego/ (podpisanie umowy)

·  Prezentowanie oferty

·  Tworzenie prezentacji nieruchomości

·  Wprowadzanie ofert

·  Prezentowanie kupującym

·  Marketing tradycyjny i internetowy

·  Prezentowanie nieruchomości

·  Domy otwarte, domy otwarte z agentami i wycieczki agentów

     
Tydzień 6 Tydzień 7 Tydzień 8
·  Oferty i negocjacje

·  Przygotowanie zamknięcia transakcji dla kupujących i sprzedających

·  Wskazówki i dobre nawyki dla współpracujących agentów

·  Opieka nad klientami po zamknięciu i prezenty; polecenia

·  Dodatkowe wsparcie

·  Powtórka kluczowych tematów

 

·  Wsparcie pozytywnych nawyków

·  Zostawanie numerem 1

·  Ustalanie celów

·  Powtórka kluczowych tematów

 RE/MAX Compass

Skupienie

Każdy tydzień będzie skupiać się na innym etapie procesu sprzedaży.

  Oczekiwania

W każdym tygodniu agenci będą mieli zdefiniowane cele, za które będą odpowiedzialni.

 
Rezultaty

Agenci powinni osiągnąć mierzalne rezultaty na koniec każdego tygodnia.

  Narzędzia

Na koniec każdej sesji, agenci otrzymają narzędzia, które pomogą im opanować nowe umiejętności i ukończyć zadania.

 

 

Szkolenia przeznaczone dla doświadczonych Agentów RE/MAX

RE/MAX Elevate

8 modułowe szkolenie dla doświadczonych agentów chcących tworzyć swoje zespoły. Agentów, którzy mają mnogość ofert, mnogość poleceń i mnogość transakcji aby mogli się dalej rozwijać.

W ośmiu modułach uczestnicy nauczą się mierzyć efektywność biznesową i opracowywać systemy potrzebne do osiągnięcia swoich celów. Dowiedzą się, jak przygotować firmę do rozwoju, korzystając z procesu rekrutacji, który krok po kroku pomoże przyciągnąć i zatrzymać najlepsze talenty. Uczestnicy otrzymają narzędzia do systemu wdrażania i kultury zespołowej, które pobudzą zespół do większej rentowności.

Co najważniejsze, program pomoże uczestnikom wyostrzyć swoje umiejętności przywódcze, aby stali się silniejszym liderami zespołu i wzmacniali ludzi wokół siebie.

Zespoły agentów są krokiem naprzód, jeśli chodzi o produktywność agentów i poprawę obsługi klienta. Od rekrutacji i zatrudniania po wdrażanie i dynamikę zespołu, agenci będą przygotowani, aby zrobić kolejny duży krok w swojej karierze.

Business by Design Training

Program opracowany przez Toma Ferry (Success Strategies Institute, Inc.), który jest przeznaczony jest dla doświadczonych agentów. Dziesięć sesji, wiele praktycznych wskazówek jak prowadzić biznes by osiągać coraz większy sukces.

Tom Ferry przedstawia sześć precyzyjnych kroków dla agentów i właścicieli biur, aby rozwijać swoją działalność. W tym sposób myślenia, marketing i zarządzanie czasem, przedstawi strategie sprzedaży większej liczby nieruchomości w krótszym czasie.

Oprócz szkoleń, RE/MAX organizuje co roczne programy i kampanie mające na celu osiągnięcie jak najwyższej jakości obsługi klienta oraz zwiększenie efektywności agenta.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *