fbpx
REMAX

Biznes na trudne czasy

Zostań agentem nieruchomości RE/MAX – biznes na trudne czasy!

Trudna sytuacja ekonomiczna, jaka dotknęła wiele gałęzi gospodarki – sprawia, że prowadzenie biznesu jest dziś dla przedsiębiorców nie lada wyzwaniem. Branża nieruchomości od wielu lat pozostaje stabilną przestrzenią dla aktywności gospodarczej, ale i ją dotykają stale rosnące koszty działalności, co  zmusza agentów do poszukiwania bardziej ekonomicznych rozwiązań biznesowych. Okazuje się jednak, że nieracjonalne cięcie kosztów czy oszczędzanie na narzędziach sprzedażowych – zamiast korzyści, często przekłada się na spadek efektywności działań agenta nieruchomości, co w konsekwencji tylko potęguje jego problemy finansowe.

Presja rosnących kosztów korzystania z funkcjonalnych narzędzi oraz usług marketingowych wspomagających sprzedaż – w znacznie mniejszym stopniu dotyka pośredników nieruchomości działających pod szyldem RE/MAX. Agenci największej na świecie sieci biur nieruchomości otrzymują bowiem w pakiecie dostęp do szeregu innowacyjnych rozwiązań, dzięki czemu nawet w dobie kryzysu gospodarczego, nie muszą rezygnować z instrumentów wspierających sprzedaż.

Biznes agenta nieruchomości – czy oszczędzanie się opłaca?

Postępująca inflacja oraz stale rosnące koszty produktów i usług skłaniają przedsiębiorców do poszukiwania oszczędności, aby utrzymać płynność finansową w firmie. Tendencję do cięcia wydatków można zaobserwować również w środowisku agentów nieruchomości, którzy prowadzą własną działalność gospodarczą. Pogarszające się warunki dla prowadzenia biznesu oraz widmo ryzyka utraty stabilności ekonomicznej, skłania pośredników w obrocie nieruchomościami do rezygnacji z różnych płatnych usług, z jakich dotychczas korzystali.

Nieprzemyślane cięcie kosztów i narzędzi wspomagających sprzedaż, bardzo często przekłada się na przysłowiowe „wylanie dziecka z kąpielą”. Rezygnacja z instrumentów wspierających sprzedaż, oznacza często spadek wydajności i efektywności działań agenta, a co za tym idzie – pogorszenie standardu obsługi klienta. Prowadzi to w prostej linii do pogłębienia problemów oraz wprowadzenia firmy na równię pochyłą.

Na czym najczęściej oszczędzają agenci nieruchomości w sytuacji zagrożenia utraty płynności finansowej? Agenci borykający się z sukcesywnie rosnącymi kosztami działalności, rezygnują przede wszystkim z promocji ofert na płatnych branżowych portalach, co w efekcie znacząco wydłuża średni czas znalezienia klienta i doprowadzenia do transakcji. Cięcie wydatków często sprowadza się także do rezygnacji z lokalu bądź ograniczenia czasu funkcjonowania biura stacjonarnego oraz udziału w szkoleniach. Pośrednicy nieruchomości oszczędzają ponadto na anulowaniu płatnych subskrypcji, dającym im dostęp do różnego rodzaju baz danych (np. weryfikacja rzetelnych najemców), serwisów informacyjnych, systemów typu MLS czy CRM. W pogoni za zbilansowaniem kosztów swojej działalności, agenci ograniczają też płatne konsultacje ze specjalistami (np. porady prawne) oraz rezygnują z szeregu zewnętrznych usług marketingowych (m.in. utrzymania strony internetowej, przygotowania bannerów reklamowych, ulotek itp.).

Poszukując oszczędności nie warto rezygnować z funkcjonalnych oraz skutecznych narzędzi sprzedażowych, które pozwalają zintensyfikować przychody i w rezultacie zniwelować negatywne skutki rosnących kosztów dla prowadzonego biznesu. Złe decyzje w tym obszarze przekładają się najczęściej na gorszą widoczność i promocję ofert, wydłużenie procesu sprzedaży/pozyskania nieruchomości, błędy i braki formalne, zniechęcenie aktualnych klientów do kontynuowania współpracy czy trudności w pozyskiwaniu nowych ofert.

Solidny pakiet wsparcia od RE/MAX – korzyści i możliwości dla agentów nieruchomości

Agenci działający pod skrzydłami znanej i cenionej marki RE/MAX – są w znacznie bardziej uprzywilejowanej sytuacji, niż koledzy po fachu, zajmujący się pośrednictwem w obrocie nieruchomościami na własną rękę. Partnerzy RE/MAX mają dostęp do największej na świecie bazy branżowych szkoleń online oraz na każdym kroku mogą liczyć na wsparcie specjalistów z różnych dziedzin. Dostęp do najlepszych serwisów promujących oferty, globalnej sieci wymiany ofert MLS, międzynarodowych poleceń klientów czy system CRM – to kolejne korzyści dla agentów RE/MAX. Oprócz tego, pośrednicy spod szyldu niebiesko-czerwono-białego balonu – mogą liczyć na darmową stronę internetową, dostęp do funkcjonalności platformy My RE/MAX Europe, innowacyjne materiały marketingowe, mnóstwo innych narzędzi wpływających na efektywne prowadzenie działalności, reprezentacyjną przestrzeń biurową czy wsparcie administratora.

Zostań agentem RE/MAX i zyskaj przewagę nad konkurencją!

Partnerstwo z RE/MAX opiera się na współpracy z agentami prowadzącymi własną działalność gospodarczą, którą mają szansę rozwinąć pod skrzydłami renomowanej marki, w oparciu o sprawdzone rozwiązania i atrakcyjny system wynagradzania. Bogaty pakiet wsparcia na każdym etapie kooperacji z RE/MAX – to dla agenta szansa na dynamiczny rozwój i sukces w branży nieruchomości – nawet w czasie napiętej sytuacji gospodarczej oraz wszechobecnych podwyżek kosztów.

Jeśli masz pozytywne nastawienie do życia, lubisz kontakt z ludźmi, cechuje Cię wysoka kultura osobista oraz dobra organizacja czasu pracy i zależy Ci na odciążeniu z kosztów prowadzenia działalności gospodarczej – wstąp w szeregi RE/MAX. Wypracowane przez pół wieku wzorce i standardy funkcjonowania oraz elastyczne rozwiązania, dopasowane do bieżącej sytuacji na rynku, pozwolą Ci w pełni skoncentrować się na sięganiu po najwyższe cele w segmencie nieruchomości.

Wszystkich kandydatów na agentów, którzy są chętni, aby wystartować z biznesem wspólnie z RE/MAX, zapraszamy do kontaktu z lokalnymi biurami sieci lub do złożenia aplikacji za pośrednictwem strony www.remax-kariera.pl.

Powiązane wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.