dla kupujących dla sprzedających

Wysoka jakość obsługi klienta w RE/MAX

Empatia i przejrzystość, pełna obsługa i wygoda, reprezentowanie na wyłączność – to najważniejsze atuty RE/MAX, które sprawiają, że obsługa klienta jest na najwyższym poziomie.  Jakie cechy naszych pośredników doceniają klienci? Przede wszystkim profesjonalizm, zrozumienie potrzeb, zaangażowanie i znajomość lokalnego rynku.

Czego oczekuje klient od agenta nieruchomości?

Aby klient zdecydował się na współpracę z biurem nieruchomości, agent musi mu zaproponować znalezienie idealnie dopasowanej oferty. W RE/MAX nie płaci się za nakład pracy, ale za efekt, którym jest właśnie znalezienie tej wymarzonej oferty, która w pełni zaspokaja potrzeby klienta. Wówczas zapłata prowizji jest zarówno w odczuciu klienta, jak i agenta sprawiedliwa i uczciwa.  Klienci oczekują również wysokiej jakości usługi, na którą składa się dyspozycja pośrednika, szybki czas transakcji, a także przejrzystość umowy pośrednictwa. Dodatkowym atutem jest doradztwo kredytowe.

Klienci często wychodzą z założenia, że skoro płacą prowizję agentowi to chcą mieć „problem z głowy”. Chodzi o cały proces – poszukiwanie klienta, formalności, przygotowanie do transakcji, utrzymanie kontaktu z drugą stroną i prowadzenie negocjacji cenowych. Klienci oczekują ponadto od agentów, że zapewnią im dostęp do innych ofert, a także pomoc przy wycenie i przygotowaniu nieruchomości.

Co odróżnia RE/MAX od konkurencji?

W czasach, gdy klienci są oddaleni zaledwie o jedno kliknięcie, bardziej niż kiedykolwiek musimy skupić się na zapewnieniu klientom najwyższej jakości obsługi. Bazując na rozległych badaniach przeprowadzonych przez RE/MAX Europe, wiemy, że nasi klienci kupujący i sprzedający wymagają nowego poziomu usług.

Przede wszystkim wymagają większego zaangażowania, szybkości, przejrzystości, doświadczenia, dobrego nastawienia i empatii od ich pośredników. Ma to konkretne implikacje dla procesu sprzedaży. Co więcej, aby pozostać przydatnymi w oczach klienta, musimy adaptować się do tych wymagań.

Jakie mamy standardy? Wysokie!

Reprezentujemy tylko jedną stronę transakcji, dzięki temu klienci czują się pewnie i obdarzają nas cennym zaufaniem. Współpracujemy z innymi agentami, dzięki czemu możemy oferować bogatą bazę ofert. Naszym standardem jest kontakt ze stroną kupującą lub sprzedającą, już w ciągu 3 godzin od pozyskania takiej informacji, co prowadzi do konwertowania leadów i przekłada się na szybkość działania, szczególnie docenianą przez klientów. Pracujemy na umowach na wyłączność, co sprzyja efektywnej i skutecznej promocji oferty.

Maksymalnie w ciągu 3 dni od podpisania umowy na wyłączność, przygotowujemy profesjonalną ofertę, zawierającą zdjęcia, plany pięter, czasem nawet film. Ujawniamy adres nieruchomości, co sprzyja szybkiemu pozyskaniu klientów. Prezentacje organizowane są nawet rano, popołudniami, wieczorem, czy też w weekendy. Każdego tygodnia wysyłamy naszym klientom dane o zainteresowaniu ich ofertą. Po skutecznym procesie sprzedaży dzwonimy, pytamy, czy są zadowoleni z naszych usług i swojej decyzji. Często proponujemy także usługi posprzedażowe. Całość tych działań, ich kompleksowość sprawia, że RE/MAX działa na najwyższym szczeblu jakości świadczonych usług.

Podziel się:

Marta Kulawik

Agent biura RE/MAX Gold Katowice | tel: +48 665 167 906 | www.remax-polska.pl/gold - Ekspert RE/MAX Polska

Powiązane wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *